Cand s-a intamplat?

Postat de Unknown On 01:14:00
Sunt urat. Azi reusi in sfarsit sa consult o oglinda. Sunt urat ca draqu. Iti vine sa crezi, am par pe fata. Am o barba ca a lu bunicu. Barba, eu. Sa nu vorbim de mustata aia oribila. La draqu am mustata.

Cand s-a intamplat? Une am fost de am pierdut transformarea asta. Sincer nu imi place deloc si nu cred ca o sa imi placa vreodata.

Parca ieri eram fericit, fara par pe fata, jucam NFS, beam o cola si nu imi pasa de nimic.

Acum TOTUL s-a schimbat. Acum am PAR, un par negru si aspru, pe fata, pe spate, pe piept, joc NFS, beau cola si nu imi pasa de nimic. Cand s-a schimbat, sau mai bine zis, cand m-am schimbat?

Cel mai rau lucru este ca acum imi pun intrebari. Ma intreb daca nimicu de care imi pasa este al meu sau nu. Ma intreb daca ar trebui sa iau camasa asta sau cealalta. Ma intreb daca este chiar ok sa distrug tot ce imi apare in cale atunci cand ma enervez. Ce draq imi pasa de toate astea? Cand am ajuns in starea asta patetica? De ce draqu a inceput sa imi pese de toate deodata?

Ma intreb, cat de rau o sa devina? Cand va fi urmatoarea mare schimbare? Cand? O sa ma prind ca se intampla atunci cand se intampla, sau o sa imi dau iarasi seama dupa ani de zile? M-am schimbat, si fizic si moral, si nu imi place deloc schimbarea .

Vechiul Eu e pe moarte si deja imi este dor de el. Si ma revolt din cauza ca am crezut ca nu o sa mi se intample asta niciodata.

Am fost avertizat. Am fost, dar nu am vrut sa cred. Imbatranesc :(

__________________________________

SUGÉSTIE, sugestii, s.f. 1. Influenţă exercitată asupra voinţei cuiva; înrâurire şi dirijare a voinţei cuiva. ♦ Spec. Influenţă exercitată asupra conştiinţei şi voinţei cuiva (în stare de veghe sau de stare hipnotică), folosită în tratarea unor tulburări neuropsihice. 2. Ceea ce sugerează cuiva; sugerare, propunere, idee. [Var.: sugestiúne s.f.] – Din fr. suggestion, lat. suggestio, -onis.

2 Response to "Cand s-a intamplat?"

  1. Anonim Said,

    ma revolt*

     

  2. Anonim Said,

    ete nah :D

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!