3 si 2 (doua) varza ...

Postat de Unknown On 18:28:00

Cand mi-am cumparat calculatorul am primit la placa de baza niste jocuri full, cadou. Desigur ca am fost foarte entuziasmat, insa dupa ce m-am dus acasa si le-am incercat, speranta ca o sa am ce juca in urmatoarele saptamani s-a dus, a murit. Am primit 3 jocuri, dintre care doua erau foarte ... sa zicem ca nu erau pentru gustul meu. Un joc cu masinute si unul ce semana cu Prince of Persia. Cel putin pe plic aratau destul de bine. Au fost jalnice. Al treilea joc, Savage, arata destul de acceptabil, insa era un MMO si pe vremea aia nu aveam internet, lucru ce a insemnat ca nici cu al treilea joc nu aveam ce face. Timpul a trecut si netul a venit cu flori si bucurie si in casa mea. Dupa vreo 6 luni de navigat ca orbul mi-am adus aminte de Savage si l-am instalat. Pai dupa ce l-am instalat crezi ca am mai jucat altceva? Numai Savage toata ziua. Si pentru prima data am un joc pe suport original, sunt acceptat pe toate serverele si beneficiez de toate bunatatile pe care jocul le poate oferi. Jocul este incredibil din cauza faptului ca poate fi jucat din perspectiva unui simplu soldat atunci scenariul fiind 3-rd person sau poate fi jucat din perspectiva comandantului scenariul fiind asemenea a unui joc de strategie clasic. Un joc care se pare ca este acum oferit gratis pe siteul oficial.


Savage


_____________________


AMFIBIÉNI s.m.pl. (Zool.) Clasă de animale vertebrate cu temperatura corpului variabilă, care pot trăi în apă şi pe uscat; batracieni; (la sg.) Animal din această clasă. [Pron. -bi-eni, sg. -ian. / < fr. amphibiens].

0 Response to "3 si 2 (doua) varza ..."

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!