Deciziile ma omoara

Postat de Unknown On 23:02:00
Ma decid greu, ma razgandesc usor, si asta ma omoara.
Toti ma intreaba "Unde dai?, iar cand le spun ca nu stiu, se transforma in niste retardati cu fata mirata care pun intrebari de genu "Cum nu stii?". Ete asa, intelegi? De ce ii preocupa pe ei daca m-am decis ce facultate o sa urmez sau nu? Nu se pune problema sa nu imi continui studiile, am de gand chiar sa urmez mai multe faculte, insa ce exact, inca nu stiu. Sa nu iti continui studiile inseamna ca or o sa devii un nimic in forta de munca, ori fotbalist, ori presedinte. Toti au acum o facultate terminata, mai mult sau mai putin. Ok sunt de acord ca este nerealist! :)
Oferta este mare, tentatia sa aleg ba una ba alta la fel, insa atunci cand stiu ca orice as alege nu o sa imi placa, alegerea devine uimitor de grea. Daca as putea, nu as alege nici o varianta, insa asta inseamna sa nu imi continui studiile. Boom, contradictie cu afirmatia anterioara.
Pana la urma o sa fac o alegere, insa de ce trebuie sa ma intrebi, iar apoi sa te miri ca inca nu m-am decis?

0 Response to "Deciziile ma omoara"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!