Direct de pe net ...

Postat de Unknown On 20:02:00
Da poti privi majoritatea filmelor direc de pe net, ca pe un clip de pe YouTube, fara a fi nevoie de o downloadare. Problema este ca trebuie sa ai si o buna viteza la net :) ...

Uneori poti astepta pana termina de incarcat ( buffing ) dar atunci nu prea se mai merita este ca si cand l-ai downloada efectiv. Conteaza ce vrei. Timp sau calitate. Si mai e si problema subtritarilor.Te uiti la film asa cum a fost uploadat si nu poti schimba aproape nimic. O alta problema este ca durata de viata a unui film uploadat este relativ mica din cauza, desigur, a numeroaselor legi incalcate, siteul host find obligat sa stearga asemenea uploadari. O sa mai postez peacilea niste filme. Eu unul asa fac cu toate filmele, astept sa le uploadeze unii si ma uit la ele. Uneori mai downlaodez niste AXXO-uri. Uneori.

Enjoy si un simplu 10x e deajuns.

3 Response to "Direct de pe net ..."

  1. Anonim Said,

    si pukka mere...si daks filmele noooooooi..dar vrei cu disperare sa le vezi ,recomand tus release ;;) un site de unde sa vezi on-line filme???;;) :D

     

  2. Anonim Said,

    banuiesc k esti la wow...:-? :-W joke

     

  3. Anonim Said,

    O sa fac un articol cu siteuri pe care eu le frecventez pentru filme online. Dar nu acu ca trebuie sa imi fac norma de lene.

    dar eu nu joc wow, eu bag rts warcraft nu mmo
    (adica strategia nu worldu of warcrafti)

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!