Am facut-o lata

Postat de Unknown On 23:49:00

Ciudat este ca azi nu am simtit nimic in afara de o oboseala nenorocita care mi-a mancat aproape toata ziua.
Ti s-a itamplat vreodata sa te trezesti intr-o camera straina, intr-un pat strain, fara sa stii cum ai ajuns acolo? Mie mi s-a intamplat azi. Desi mi-am dat seama ce se intampla, totusi am fost afectat de socul trezirii la realitate urmat de durerea urata de cap.
Am baut putin peste limita si am cazut mort la ziua unui prieten. E relativ ok, am varsta legala pentru a trage betii, dar totusi ...
Simt ca este ceva in neregula, insa nu imi pot da seama exact ce este in neregula. Am baut, am cazut, am si borat putin. Ce este in neregula?
Fericire e ca in afara de durerea de cap de azi dimineata, care a trecut destul de repede, nu am mai avut nici o problema. Am baut prea mult, dar nu e vina mea ca sunt slab si alcoolul ma doboara mai repede ca pe ceilalti.
Mama a incercat sa imi zica cate ceva azi dimineata cand am ajun acasa, insa la ora aia tot ce zicea ea trecea prin mine, puterea mea de a procesa informatia fiind aproape zero.

2 Response to "Am facut-o lata"

  1. Anonim Said,

    ideea e....erai singur in pat cand teai trezitara? era naspa? era femeie? :PPP

     

  2. Anonim Said,

    nici femeia, da nici nashpa, singur in pat, thanks god :D

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!