Download video YouTube

Postat de Unknown On 21:28:00
Aproape toti am vazut cel putin un video de pe youtube care ne-a placut atat de tare incat am vrut sa il downloadam si sa il pastram pe un cd antic ca sa il avem indeaproape cand ne pica internetul nu? :D

Acum vine intreabarea tricky, cum putem downloada de pe Youtube, sau mai pe romaneste, cum naiba luam videouri de pe youtube sa le pastram in calculator?

Raspunsul este cum nu se poate mai simplu, si anume: "E simplu frate!" :D

Exista mai multe metode, insa eu nu voi prezenta decat una, de care sunt sigur ca va merge.

Mai intai ne ducem si luam linkul video-ului pe care il vrem downloadat (luat) ,  Copy, dupa cum ne arata imaginea de mai jos ...  e simplu.

cum downlaodam youtube

click pe imagine pentru a o mari.

Dupa ce am terminat in youtube ne ducem la site-ul acesta http://keepvid.com/ si urmamrim pasii din urmatoarea imagine.

cu dowloadam youtube

click pe imagine pentru a o mari.

Iar acum ar trebuie ca  videoul a fie in proces de Download.  Cand s-a treminat de luat, trebuie sa renumim videoul asa cum vrem ( de fapt e optional redenumirea) si sa schimbam extensia in .flv ( exe: nume_ales_de_noi.flv ). So gata am terminat si acest proces.

Mai departe, din cauza ca videoul este in format .flv, ne trebuie un player .flv, eu as recomanda unul gratis, FLV Player 2.0, pe care il puteti downloada de aici ... Aici BAH

Ca sa putei converti acest format intr-un format cu care sunteti mai familiar puteti folosi un convertor video. Puteti incerca un trial version al lui Replay Converter.

7 Response to "Download video YouTube"

  1. Anonim Said,

    acu incerc......desi trebuia a invatz modernismul.:-w

     

  2. Anonim Said,

    info expirate :)
    exista www.vixy.net
    exista www.yoconvertit.com
    care fac toata treaba
    :P

     

  3. Anonim Said,

    nu fac deloc toata treaba si o mai fac si de cacao, dar nah

    daca se folosesesc siteurile de mai sus nu ai decat vreo 4 variante pentru format, eu unul ma simt mai bine cand am .flv in calculator si de acolo ii fac ce vreau, sau il pastrez asa ca ocupa mai putin spatiu.

    oricum n-am zis ca asta e ultima metoda, insa este o metoda buna pe care eu o folosesc (sa mai amintesc si faptul ca timpul de care au nevoie pentru a termina treaba siteurile de mai sus e enorm?)

     

  4. Anonim Said,

    Foarte amuzant:)

     

  5. Anonim Said,

    ma bucur ca te amuza :)

     

  6. Anonim Said,

    Exista un program care se cheama You tube video downloader.
    http://romaniainedit.3xforum.ro/redir.php?http%3A%2F%2Frapidshare.com%2Ffiles%2F71250942%2FAlive_YouTube_Video_Converter_v1.2.0.8.rar

     

  7. Anonim Said,

    e super mijto videoclipu asta ..

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!