15 kilo fara anunt, a clicknet story

Postat de Unknown On 00:29:00
Minunatul Clicknet, serviciu (sau cum plm il numesc ei) de la Romtelcom, astazi pe la ora ... astazi sigur, da nu stiu ora exact, scazau brusc viteza la net. Ba dah mai brusc decat atata nici nu se putea. Nu a cazut netul, doar a cazut viteza.

La inceput am crezut ca este ceva de la mine. Am crezut ca poate m-a prins un virus. Kaspersky updated la zi spune ca nu. Am curatat registrii ( chiar daca nu vedeam nici o legatura), am si defragmentat (inca speram ca e de la mine si o pot repara), dar degeaba. Viteza mea tot mica si slaba si pititca si de tot kkt era.

Ciudat este ca mie imi arata ca am 2 mbps, cum de fapt ar trebui sa am.
Clicknet Ne SparseGod damn My 2 Mpbs ( stiu ca e putin, dar macar ii aveam )

Am facut un internet speed test, asta mi-a iesit:

kkt.jpg

Clicknet ne-a ars pe toti ( cel putin pe mine si alti 3 colegi :)) ) ! Macar putea sa ne anunte, caci uni oameni aveau nevoie de internet! God damn tards!

Daca stiti care a fost motivul vreunul dintre voi, spuneti-ne si noua :D!
Daca tie ti-a mers bine netu' .... speri sa-ti crape procesoru! Glumesc desigur ... NU!

3 Response to "15 kilo fara anunt, a clicknet story"

  1. Anonim Said,

    Ba frate, idem ii si in cazul meu....tot asa ...brusc, mi-o picat uploadu la 15kb :-s
    Downloadu mai mult de 2,5mb nu urca si am ab de 4mb dupa vechile oferte.

    Inainte de Craciun statea in 3,5-3,7 mb, multzumitor si uploadu 384 kbits....ok....dar acu ....


    Wa, poate ca daca tot dau 20% din agajatzi afara poate or taiat si 20% din tzava de net :)

     

  2. Anonim Said,

    haha :D

    Anwyay, la mine a revenit viteza si imi merge cum ar trebui acum. Au avut ceva probleme ei, se mai intampla.

     

  3. Anonim Said,

    ba ce sa mai zik io am de 6 mbs ca s-a facut dublarea aia cik....si trag cu 60 kilo au venit aia cu laptop-ul lor si se uitau ca prostii unii la altii...asa ca ma pis pe el DE CLICKNET....cel mai tare e RDS fratea cu RDS tragi filmul in 3 minute...(5 mbs pe secunda) ;););)

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!