Inapoi cu regretul in gat

Postat de Unknown On 22:08:00
Dupa multe ganduri si regrete mestecate am hotarat  ca e timpul sa ma asez si eu ca ceilalti la blogul meu si sa las viata de blogcelbatar in spate ca pe o amintire urata. Am incercat din curiozitate si blogger si typad si altele asemenea, dar nimic nu a atins nivelul de comoditate pe care w'press ti-l ofera. Intotdeuna cand incercam un nou bloghost aveam senzatia ca ma intorceam in trecut. Mi se dadea buna ziua iar apoi mi se arunca o piatra plata, o crenguta de visin si o cana de cerneala batraneasca si eram lasat singur sa deslusesc la ce si cum sa le folosesc. Vremuri negre care mi-au mancat mult timp, si timp liber nu orice fel de timp.

Acesta e primul post si e mai mult un test decat o regurgitare a inteligentei mele, e si primul post pe wordpress pe care il public cu windows live writer. Sa vedem ce-o sa iasa ...

edit: e bene totul, e bene pana acum...

0 Response to "Inapoi cu regretul in gat"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!