Despre Chrome

Postat de Unknown On 01:25:00
Prima Impresie : " Mhmm! "
A doua Impresie : " Tare frate! "
A treia Impresie (aka. primul bug): "Vai nu merge!"

Odata ce il instalezi Chrome iti va cere sa inchizi Mozilla Firefox ca sa poata sa imprumute bookmarks-urile. O bila alba pentru Chrome.

Cum il deschizi pe prima pagina Chrome va afisa ultimele pagini vizitate din ultima sesiune. Nu prea asa de tare. Nici o bila pentru Chrome, fiindca nu e asa de tare.

Apasam pe butonase si cu uimire ne dam seama ca siteurile se incarca mai greu decut cu Firefox. WTF!?!
Chrome creste artificial timpul de incarcare? O fi vreun bug? O fi de la mine? O bila neagra pentru Chrome.

M-am gandit sa supun Chrome la Acid test 3. Timpul de incarcare e umitor de mare. Pagina se incarca si facem testul. Google Crome la Acid Test 3 scoate umitorul rezultat de ... 78. What?! 78 e un rezultat amarat si slab. Doar atat poate Google Chrome asta. Nah poate fiindca este versiune 0.2! O bila neagra pentru Chrome.


O alta chestie de care mi-am dat seama este ca Google Chrome nu te omoara cu avertismente cum ca el nu este browserul tau default (prestabilit), precum restul de browsere, Explorer, Firefox, Opera. O bila alba pentru Chrome.

Cand navighezi prin bookmarks odata ce ai deschis un folder acela va ramne deschis indiferent daca iti muti mouse-ul peste altul. Ca sa se deschida trebuie sa dai click. O bile neagra pentru Chrome.

Acum am observat ca Chrome s-a auto instalat in limba romana. Nu m-a intrebat daca sigur asta vreau sau ceva de genul. Interesant, insa nu merita nici un fel de bila pentru asta.

La final avem doua bile albe si 3 bile negre pentru Google Chrome. Si asta din doar 5 minute de joaca cu el.
Probabil se vede ca am scris acest post in timp ce ma jucam cu Chrome.

2 Response to "Despre Chrome"

  1. Anonim Said,

    Super, chiar mi-am dorit sa stiu cat de "tare" e browser-ul google.Nu am avut timp sa ma joc cu el. Deci nu ma mai chinui :)

     

  2. Anonim Said,

    Cel mai bun pana acum ramane Mozzila Firefox, parerea mea. Viteza, performanta si user friendly.

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!