E de rahat

Postat de Unknown On 03:47:00
Nu sunt un blogger bun. Nici macar nu's mediocru. Insa incerc sa invat, sa ma perfectionez, sa devin mai bun.
Ca sa tii un blog in viata trebuie sa ai ceva de zis. Ma refer la blogul personal. Daca nu ai nimic de zis, atunci esti mort. Nu ai ce sa scrii. Daca esti "geniu" incepi sa copy /paste de la altii sau sa bagi un clip youtube si doua randuri unde spui cat de mult (sau nu) ti-a placut tie clipul ala. E de rahat.
Acum sunt si ipocrit, fiindca si eu am bagat clipuri sau am "furat" o stire. E de rahat.
Dar gata cu porcaria. Mi-am facut blog fiindca simteam ca am ceva de spus. Vroiam sa ma exprim. Usor de zis, mai freu de facut.
Cu blogul poti sa te exprimi doar in scris, iar asta inseamna sa stii si sa poti sa iti exprimi gandurile si ideile in cuvinte, care la randul lor trebuie sa sune bine.

Fraza anterioara daca este corecta nu stiu, dar stiu ca nu suna bine.

Sa zicem sa poti sa te exprimi in scris si nu esti bolnav de lene ca mine. E de ajuns ca ceea ce scrii suna bine? Iti va aduce asta vizitatori ca sa devii un blooger cu "greutate"?Spun asta deoarece cred ca este normal sa vrei sa devii cineva in ceea ce faci, altfel pirzi timpul degeaba. Si nu e prea istet sa faci asta cand nu esti sigur ca ai sa traiesti o vesnicie.

Din nou cred ca am sarit de la o ideea la alta. Sunt bun la asta. E de rahat.
Daca ar fi ca eu sa citesc asta, pe bine nu cred ca as intelege. Scriu prost.

Dar continui sa scriu, nu ma descurajez asa usor. Cred si sper, in acelasi timp, ca daca perseverez in a scrie articol dupa articol, zi de zi, o sa invat lucruri noi si o sa imi imbunatatesc stilul.

Eu am o problema, o grava si urata problema cu exprimarea a ceea ce gandesc.
Dar o accept si sper ca astfel o sa o si inteleg, sa-mi fie mai usor sa o rezolv.
Iar am trecut de la o ideea la alta. :)

Vroiam sa spun ca nu e suficient sa scrii frumos pentru a fi un blogger bun. Trebuie sa stii si cum sa iti promovezi blogul. Trebuie sa ai habar de ce inseamna si cu ce se manaca SEO ( Search Engine Optimization). Dar e usor si rapid sa inveti asta.
Am putea compara bloggerul cu un sofer. Nu e deajuns sa stii sa conduci, trebuie sa stii si semnele de circulatie. La noi semnele de circulatie fiind acel Seo si promovarea.

Acum am bagat doua idei diferite in acelasi articol. Ce frumos e primavara!

0 Response to "E de rahat"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!