Stii ce ma enerveaza?

Postat de Unknown On 00:04:00
Moartea este singurul lucru, pe care nu il putem evita.

Suntem condamnati sa murim in ziua cand ne nastem.
Dar eu o sa traiesc vesnic. Ai sa vezi.


Nu inteleg de ce nu ma apuc de invatat. In mai putin de 3 luni, ma astepte examene grele, chiar as putea spune importante pentru viitorul  meu. Sunt suparat pe mine ca nu invat. Sunt absolut o perfecta, rotunda, verde varza. In afara de faptul ca ma gandesc la bac si admitere, altceva nu fac.
***


Sti ce ma enerveaza pe mine cel mai mult?
Ma enerveaza zilele cu soare, cand se aud oameni palavragind la toate colturile, cand bunii mei vecini decid pentru mine cum ca as vrea sa ascult ultima piesa a lu' Guta, cand maicamea vine la mine si imi spune: "Da tu nu mai stingi calculatorul?" [wtf?!]

Ma enerveza momentele tampite cand, dupa o zi grea si urata, te asezi in sfarsit in pat, sub o patura calda, pe un cearceaf ce miroase a floricele, si se trezeste bunul tau prieten patruped si incepe sa racaie la usa. wtf is wrong with you stupid dog?! Dar inghiti si iesi cu el afara, in frig, cand tu esti imbracat numai in pijamale.
***


Astazi a fost nashpa si inca e. Maicamea e in spital pentru nush ce operatie, iar taicamiu e cu ea. Nu stiu nimic de ei. Nu putea sa dea un telefon? S-ar fi putut intampla ceva? Ceva care sa ii impiedice sa dea telefon? It's fked up! Eu si imaginatia mea numai la scenarii tampite m-am gandit. It's fked up!
***


Eroii nu mor niciodata


Generatia asta mai tanara ca mine a inceput sa uite pe cei care si-au data viata ca ei sa poata spuna orice prostie sub deviza: "Democratie tata, am dreptul la exprimare!" ( Te exprimi bah, dar nu te exprimi cu curu! )

Dar asta face istoria, uita. Si grav e ca uita numai chestiile bune care ar trebui sa fie tinute minte.
Dar nu imi fac iluzii. La ce densitate de "tarani" parveniti avem prin Severin, nu va exista nici un mars de comemorare in viitorul apropiat. Si e pacat, fiindca "taranii" astia sunt cei care culeg roadele noului sistem, democratia salbatica.

0 Response to "Stii ce ma enerveaza?"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!