Cam ocupat in ultima vreme

Postat de Unknown On 22:20:00
Nu mai am timp. Pur si simplu nu mai gasesc timp sa fac ceea ce vreau. Seara cand ma uit peste umar sa vad ce am facut toata ziua, singurul lucru pe care il vad este un mare nimic. Un mare, urat si lenes nimic.

bloggeri.ro si-a schimbat vechile haine cu o pereche noua de chiloti "I luve myself" frumos colorati. E mai bine ca inainte? Hell yea! Acum arata mult mai serios si mai a web 2.0. Pana si adsensu' a primit haine noi, integrandu-se foarte bine in noua tema. Sehr gut!
Si daca ceva merge prost sau nu merge deloc pe la bloggeri.ro, don't worry it's beta.

Matematica de-a 12-a sucks ass. Asta e, daca trebuie sa inveti, trebuie si punct [ . ]

In ultimele zile am dormit ca porcul, sau chiar mai rau. De ce nu stiu exact, dar am o banuiala ca este din cauza a trei factorei: no more coffe , am domit foarte putin saptaman trecuta si cred ca sunt racit, de fapt sunt. Si pe deasupra cred ca leanea a avut si ea un rol. nah ce sa faci, tie somn, dormi si gata.

Jurnalul national mi-a tras teapa cu DVD lorDiscovery.Fivar catzaua a draq!

My brother still sucks ass si trebe sa plec ... in curand sper sa aduc si blogului meu chiloti 2.0, chestia e ca taticul wordpress nu m-a alsa sa folosesc ce chilotei vreau eu, cred ca o sa caut un host si poate si un domeniu .ro, sau poate .eu, sau paote deloc. Host nou e prioritate. Mhm, shit happens!

0 Response to "Cam ocupat in ultima vreme"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!