Si asa a inceput ...

Postat de Unknown On 20:09:00

... ultimul an din viata mea de liceean.
Pentru mine azi a inceput scoala. Ieri eram inca oficial in vacanta, lucru dovedit de faptul ca abia ieri mi-am terminat tema la matematica. De fapt ieri am scris toata tema la mate care am avut-o de scris pe vacanta. O suta ( de probleme) si 5 teste de bac. Greu frate! Greu! A trebuit sa termin ieri tema din cauza ca azi aveam matematica. Daca cumva te intrebi daca s-a predat azi, cu bucurie in suflet iti pot spune ca nu, dar asta numai din cauza ca proful meu de matematica a lipsit, hehe ... dar altcineva a tinut ora in locul lui.
Cum am mai spus, nu s-a predat, si desigur nici caietul cu tema pe vacanta la care am muncit pana la 00:30 nu s-a cerut, insa am rezolvat vreo doua probleme interesante. De ce interesante? Pai cica problema acuza si punea in fata reflectoarelor o matrice cu fite si vreo cateva necunoscute care se dateau mari vedete.
Cum sa nu fie asta interesant? Si sa vezi ce lupta, la care din "fericire" X( si eu am participat. Am fost scos la tabla si mi s-a spus sa scriu ... nush ce ca am uitat. Ceva cu matricea.
De unde frate sa scot matricea? Pana la urma mi s-a spus frumos cum sa fac si am reusit sa fac. Scriu, scriu se ajunge la doua matrici si mi se spune sa le inmultesc. "Ha? Doua nu's deajuns, acu vrei mai multe? tiar catzeaua ... " mia trecut prin cap ... insa probabil scria peste tot pe fata mea ca habar nu aveam despre cum se face. M-a trimis in banca. Eee am scapat. Oricum nimic nu era oficial, doar asa de trecut timpul.
Si cam asta ar fi fost singurul lucru interesant la scoala azi, daca nu uitam fizica ... :D

Fizica nu gluma. Bunul nostru prof de fizica a inceput sa ne explice ce o sa facem noi anul asta, clasa XII-a. Si incepe sa spuna ceva de genul: " O sa intram intr-o lume ... blablabla" ca am uitat, a zis ceva de oscilatii. Anul asta vom studia oscilatiile si chestiile mici si chele care au legatura cu ele. Ce frumos, oscilatii (:| !Dupa ce isi termina ideea isi da seama ca asta a fost materia de anul trecut. L-). revine inapoi la realitate si ne spune ca anul asta o sa studiem ... ceva, ceva un blablabla ... si ce am retinut, radioactivitatea. O sa studiem ceva legat de radioactivitate, aaa si da, relativitate. Era sa uit relativitatea! Damn, chiar imi e somn.


Frumos, frumos ...

0 Response to "Si asa a inceput ..."

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!