Totul este copiat

Postat de Unknown On 02:53:00

Pur si simplu m-a tampit. Am si inchis messul fiindca nu mai suportam. Un tip, care daca se simte isi va face prezenta cu un cometariu, sustine ca anumite articole de pe acest blog sunt copiate. Ok.


 


Teoria sa zice asa: daca a aparut undeva, inaintea ta, un articol cu despre ceea ce ai scris tu, inseamna ca tu ai copiat.


 


Eu in prostia mea cred ca asa ceva nu se numeste copiat atat timp cat singura asemanare dintre cele doua articole este decat tema subiectului.


 


El face referire mai ales la acest articol . Dupa teoria domnului este un articol copiat de undeva. Asta inseamna ca 99% din articolele care sunt dedicate acestei stiri, faptul ca chinezii aia vroisau sa puna numele la copil @, sunt copiate dupa articolul primordial. Care este acela nu vrem sa stim si nu ne intereseaza.


 


I-am propus sa citeasca intr-o zi 10 ziare care fac parte din aceeasi nisa, si sa spuna care a copiat dupa care. 10 ziare diferite care sunt de acelasi tip, economice, politice samd. contin peste 80% informatie similara. I-am propus sa caute si sa gaseasca copiatorii.


 



Teoria " Copiata "

Daca informatia prelucrata de tine exista sub o alta forma, intr-un alt loc, sub un alt nume, cu conditia sa fi aparut inaintea ta, te faci vinovat de copiere de continut.
Pentru a confirma originalitatea unei informatii trebuie dovedit ca acea informatie ai detinut-o inainte ca ea sa apara in realitate, altfel exista riscul ca altcineva inaintea ta sa se fi gandit la acelasi lucru, caz in care te faci vinovat de copiere. Teorie valabila si atunci cand singura asemanare dintre doua sau mai multe informatii este doar tema continutului.

 


 


Stiu ca explic incredibil de haotic, insa ce credetzi? asta daca ati inteles ceva :)


Daca eu scriu acum ceva despre faptul ca Bobby Voicu si Adrian au fost invitati de Victor Ciutacu in emisiunea Vorbe Grele, dupa teoria de mai sus, insemana ca am copiat.


Faptul ca Bobby Voicu si Adrian au fost invitati in acea emisiune este raspandit sub o forma sau alta prin toata blogosfera.


Daca scriu acum un articol despre asta, inseamna ca am copiat?

1 Response to "Totul este copiat"

  1. Anonim Said,

    Eu sunt acela :)) Da, totul este copiat. Tot ce se inventeaza acum este intr-o oarecare masura copiat, imbunatatit. Insa eu m-am referit la altceva. Am avut o discutie mai demult cu mi4ai, proprietaru blogului despre faptu ca blogu meu contite lucruri spuse de mii de ori de mii de oameni inaintea mea. Dar erau idei trecute prin filtrul meu de gandire (puteam sa scriu pe blog exact opusul, contraargumentele...) Dar cand scrii despre un fapt real (nu o idee, o parere) ce rost are sa mai spui tu inca odata??? Atat vroiam sa stiu.

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!