Cum sa fii Emo

Postat de Unknown On 00:51:00
Ceva mai mult despre cum sa fii emo aici.

Emo dudes sunt o specie "oameni" gasita adesea in colturi intunecoase cu lama in vene sau plangand. Urmatorul clip va va arata cum puteti si voi sa fiti un emo mofo, insa nu inteleg de ce cineva chiar ar vrea asa ceva  :/ ? Anyway, vizionare placuta! :D







Atentie NU va taiati venele fara a fi siguri ca asta vreti, e o treaba destul de urata pentru cineva care se razgandeste la mijlocul drumului! :)

Edit: 1

EMO    NU E UN STIL DE VIATA!

EMO    NU E UN STIL DE VIATA!

EMO    NU E UN STIL DE VIATA!

EMO    NU E UN STIL DE VIATA!

EMO    NU E UN STIL DE VIATA!

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

De ce dracu pagina asta are PR3 si de ce toti fraierii ajung aici? :)

Edit: 2

Mircea Badea despre emo cu mult mai convigator decat mine ca EMO Nu e un stil de viata!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=0un0S2zJCoc]

Edit: 3
Sunt un EMO depravat
Am o freza de cacat
Seman cu-n extraterestru
Si la plans yo sunt maestru
Yo vreau sa ma sinucid
Ca la minte nu’s lucid

69 Response to "Cum sa fii Emo"

  1. Anonim Said,

    Esty Un Prost ma Iti bati joc de stilul Emo Dar Defapt Habar Nai Ce Inseamna EMO Idiotule Sa Dea Domnul Sa Te IEI la bataie un Emo adevarat sa vezi atunci marmota ce esty sa dea domnul sa dai ochi cu mn

     

  2. Anonim Said,

    EMO = Stupid People! QED cu comentul tau. :) Esti praf si mie mila de tine

     

  3. Anonim Said,

    frate .... habar nu ai ce inseamna "EMO" ... shi u vb de asta ..... dute mah shi kuta in dictionaru' ala inegzistent pt tn shi vz ce ins emo .. shi pe urma vb .... EMO e un still de viatza ... :X:X:X:X love him ... :P

     

  4. Anonim Said,

    unul mai destep decat altul :) ... cum dracu puteti trai intr-o asemenea prostie? sa ganditi nu puteti, sa scrieti corect nici atat ... ardeti oxigen degeaba
    Si cum dracu are pagina asta PR3 ?!

     

  5. Anonim Said,

    habar nai ce inseaman sa fii EMO...E UN MOD DE VIATZA cum sa mai spus..hai..inghiteti vb ca ti le bag yo pe gat...

     

  6. Anonim Said,

    emo nu e un mod de viata . [punct]
    sunteti doar niste pustani ignoranti care vor sa iasa in evidenta prin extremisme ieftine fiindca va simtiti neglijati de parinti. Sunteti penibili cand vreti sa demonstrati contrariul! Oricate cuvinte vrei tu sa imi bagi pe gat, eu tot o sa spun ca sunteti patetici! Ajungeti mai rau ca manelarii, asa ca mai calmativa, luati un rudotel!

    Nu sunt un tip care ii place sa insulte sexul frumos, insa, in cazul de fata fac o exceptie: "Esti proasta fa!"

     

  7. Anonim Said,

    eu sunt emo...dar nu risc sa imi tai venele sau chestii deastea...dar am incercat odata sa ma arunc de la etajul 4

     

  8. Anonim Said,

    Ai incercat sa te arunci de la etajul 4? Fiindca ai vrut sa faci ceva in spiritul emo sau fiindca ai simtit nevoia de a te sinucide? :) Sper ca nu o sa mai incerci alte nebunii din astea.

     

  9. Anonim Said,

    chiar dak imi pl stilul emo..imi place shi viatza shi nu am chef sa o pierd...imi plac hainele care se poarta la stilul emo..culorile...si altele..dar niciodata nu o sa accept sa-mi iau viatza...

     

  10. Anonim Said,

    Emo inseamna sa plangi din orice fata de mai sus care a spus ca suntem doar niste pustani ignorati NU E Adevarat Parintii nu ne inteleg pe noi mai ales cand suntem adolescenti dak le spunem ceva despre noi incep si tipa la noi de parca suntem Animale dar nu e asa unii parinti sunt asa in acest caz Nu e si mama mea dar e altcineva si io sunt o fata EMO dar nu incerc sa imi tai venele sau ...... . E tare sa fi asa si nu nu o sa ajungem mai rau ca Manelari chiar mai bine si uni care askulta manele vor si ei sa fie ca noi EMO( dar nu pot fi la fel ca ei sunt mai PROSTI!!

     

  11. Anonim Said,

    nu e asa Oameni buni?

     

  12. Anonim Said,

    eu vrea sa ma fuck emo da nu sa ma ranesc sau altceva...

     

  13. Anonim Said,

    pt prosti

    EMO=Eu Ma Omor

    cocalari impotriva EMO

     

  14. Anonim Said,

    si mie imi place stilul emo...am incercat sa ma omor acum vreo 2 ani(cu pastile) pt k aveam certuri ingrozitoare cu parintii si chiar nu mai suportam.asistasem si la accidentul pe care il avusese fratele meu(a si murit atunci)...toti dadeau vina pe mine k cik eu eram mai mare k el(doar cu un, foarte mult)si trebuia sa am grija de el...in fine...nu am prieteni care sunt emo cu adevarat.ca si mine, doar au adoptat acest stil, insa nu stiu de ce sunt atat de mult criticati.cu cat ii criticati mai mult, cu atat vor exista mai multi adepti acestui stil.daca au fost acceptati homosexualii care isi arata dragostea in public(o mare prostie-sunt cu alta orientare sexuala, foarte bine, insa nu e nevoie de demonstratii), nu vad de ce nu ar trebui sa fie acceptati si emo-istii

     

  15. Anonim Said,

    Eu sunt emo da nu deala care sa ishi taie venele shi porcarii deastea..shi nu sunt de accord cu posturile tale de mai sus :|

     

  16. Anonim Said,

    sunt emo shi ce? putin imi pase de comentariile voaste. shii app...ma tai...hai sariti cu injuraturile k la asha ceva sunteti buni;)

     

  17. Anonim Said,

    dute ba la culcare ca habar nu ai ce e emo eu vreau sa ajung emo dar nust pe ce drum sa merg ma poate ajuta cineva ?

     

  18. Anonim Said,

    imi place emo dar nu sa ma sinucid sa imi tai venele sau alte chiesti deaste sau haine negre machiat negru sa port pirsign sa imi fac ungiile negre sa port bratari cercei chesti deastea degeaba ....

     

  19. Anonim Said,

    De ce va tot certati?Lasati adolescentii care vor sa fie Emo si voi vedeti-va de treaba voastra...fiecare cu viata lui ...ce va pasa vou de ce care sunt Emo?Ok ,tie nu-ti place Emo ok e decizia ta.....dar daca ceilalti vor ,doresc sa devina Emo ce iti pasa e viata lor....si oricat de prost ar fi fenomenul Emo fiecare cu alegerea lui;Nu inteleg de ce va bagati in viata altuia...fiecare cu persoana lui...stiti ca era un proverb....:Itai vezi-ti gunoiul din fata ta si apoi gunoiul din fata altuita";););)

     

  20. Anonim Said,

    Si inca ceva pentru cei care sunt Emo....lasatiii pe cei care nu sunt deacord sa vorbeasca ca oricum nu are influente in viata voastra...Fiecare adolescent are prob lui si fiecare ia masuri dupa propiile puteri su dupa feleul cum gandesc....eu cel putin nu imi pasa de ceea ce credeti voi....si chiar nu ma interseaza aceste comentarii fara rost...inca sunt un doctor psiholog si cred ca voi nu sunteti in toate mintile....ma scuzati dar credeti-am ca nu mai supor ...Copii EMO cu treaba lor VOi cu treaba voastra......fiecare cu alegerea lui.....

     

  21. Anonim Said,

    naiba avetyi k noi..? m dak v prind [...]

    /Moderat de Amin - Motiv: Folosirea excesiva a prostiei!

     

  22. Anonim Said,

    baiatu are dreptate.......n trebuie sa avem k nimeni ceva....sa lasam in pace.....soryy asta e parerea mea.....

     

  23. Anonim Said,

    frate daca ati trecut prin ceva urat sau ati pierdut ceva in viata ceva de genu :/ nu trb neaparat sa te tai sau sa iti iei viata trb sa ai tarie e caracter si sa mergi mai departe sau o bere un vin o tigara un joint si te linistesti =) si eu ma fac cu placa si am paru mai mare in stil emo da mai mult funky . cel puzin eu sunt de acord cu stilu paru ; hainele .... sa recunaostem ca toata lumea poarta vansi sau macar o pereche de DC cum poarta si emo sau plm ... da dupa o varsta trb sa renunti la stilu asta si sa iti gasesti un loc in societate ..... peace

     

  24. Anonim Said,

    @ Trinidad : Sunteti niste pustani ignoranti, insa nu aste este problema voastra, ci faptul ca va contraziceti. hainele, parul, machiajul la voi sunt folosite excesiv pentru atragerea atentie, insa spuneti ca vreti voi sa fiti lasati in pace si alte cacaturi. e cam ca coiu nu credeti?

    @ cosmin : ori esti prost, ori esti si mai prost, ori esti amandoua!

    @ emo girl: Draga mea, emo sunt varianta japoneza de cocalari!

    @ diana : nu se pune problema acceptarii acestui val, e absurd, problema e ca acesti ce se proclama emo in afara de faptul ca vorbesc fara sa gandeasca ( ei habar n-au cu ce se mananca acest trend) ei prosteaza impotriva a ceea ce sustin! Ceea ce inseamna ca majoritatea emoistilor sunt mai mult decat perfect prosti! pai nene daca tu zici ca ai dreptul sa te exprimi asa cum vrei, asta inseamna ca si EU am dreptul sa nma exprim asa cum vrea muschiul coiului meu.

    @ Cloud4EmO : Nici eu nu sunt de acord cu posturile de mai sus acum. E mai rau decat atat.

    @ emo:X : Esti un fraierici prost si ignorant!

    @ miriam: Esti atat de proasta inca imi vine sa vomit! N-am nici timp si nici chef sa ma explic unui specimen inferior!

    @ palinca: aici nu se cearta nimeni. aici e un circ de prostii si idotenii. ei isi manifesta indignarea la indignarile mele, ceea ce e o porcarie monumentala!

    @ love emo: tu creca esti al mai prost de pe aici! NU am moderat la nimeni in afara de tine, comentariul! Esti FOARTE idiot!

    @ andy: Nu acceptam nici un sorry! Daca asta e parerea ta, asta e si gata! N trebuie sa iti ceri scuze, mi se pare o porcarie!

    @ Josh: Cam asa e!

    PS: Moderez comentariile cum vrea muschii mei ca nu esti la tactu pe tarla sa te exprimi cum vrea ai tai!

     

  25. Anonim Said,

    nimeni nu stie ce e sa fi emo sa traiesti in pustietate sa te urasti sa simti dorinta de a bea de a fuma nu sti ce este sa fi emo cum spune sa simti placerea de-ati taia venele sa te sinnucizi nu te suporti cel care a scris primul comentariu e adevarat tineo tot asa dude

     

  26. Anonim Said,

    may dak voi nu ne intelegeti lasatine drak o data in pace shi nu va mai luati de viata noastra k voi toti sunteti niste manelari imputiti shi obositi.deja ma disperati.

     

  27. Anonim Said,

    apropo boul ala dela antena3 mircea badea sasi vada drac de viata lui.dak el nu intelege nu are dc sa vrb.k el nu e altceva numai un mos care s crede dejtept shi care freaca ment la emisiunea aia a lui de cacat la care se uita numai mosii.ala e un incult defapt io la 15 ani jtiu mai multe decat el.dana hd

     

  28. Anonim Said,

    niste tarani ce va laudati frate pe aicea ca sunteti emo, daca sunteti bolnavi ducetiva la spital ca sigur o sa va gaseasca ceva.

     

  29. Anonim Said,

    Vreau sa devin EMO.Akum 2 sapt mi-a murit fratele mai mic intr-un accident de masina..am vazut teribila tragedie cu proprii mei ochi...a fost o mare lovitura in viatza mea.Akum parintii mei sunt la un pas de despartire(nu imi place deloc chestia asta).:| ....o sa ma simt din ce in ce mai singura:| ...si vreau sa adopt acest stil pt k am nevoie de asemenea prieteni(din acest stil)!am avut o prietena..ANdrada (Dumnezeu sa o odihneaska in pace)-adepta a curentului EMO ...s'a sinucis din cauza k nu mai putea indura faptul k era doar q mama ei...(parintii fiind divortati).O ultima chestia as vrea sa spun:NU VA MAI LUATI DE ACESTI ADOLESCENTI KRE SUNT EMO!!!!!pur si simplu...asha simt ei k trb sa fie si punct.

     

  30. Anonim Said,

    Ah...si nu vreau sa-mi tai venele:))

     

  31. Anonim Said,

    mie imi place super mult stilul emo dar nu stiu prea multe despre el si imi place si tokio hotel care io ii consider emo mie imi place bill

     

  32. Anonim Said,

    si eu sunt emo, si imi place mult stylu ....si nus d acord cu sinuciderile si alea alea.....sa fi emo nu inseamna neaparat sa fi mereu deprimat, si sai urasti pe totzi mai ales pe tine...si tot restu...potzi pur si simplu sa fi mai sensibil ( k in kzul meu) sau mai emotiv, sa gandejti asha........si nui adevarat ce se zice despre frezele si stilu d imbrakminte emo....k is folosite penbtru a iesi in evidentza...nu....pur si simplu ne kracterizeaza, ne simtzim bine asha....si ne place sa aratam asha..............cui nui convine sa nu se uite si sa tak....
    asta ptru proshtii kre cred k emo inseamna o prostie;) ....peace ;)

     

  33. Anonim Said,

    e superr sa fii EMO

     

  34. Anonim Said,

    Personal mi se pare o tampenie.Si in cazul meu nu sunt manelist :)) Sunt Rocker... dar bun sunt unii care au suferit tragedii si alte dastea dar sunt altii care nu au nici pe dreaq au bani,familie,catel purcel etc... si se fac emo ca...asa e cool eu displac profund pe cei care nu au un motiv pentru care au adoptat acest stil.Pentru ceilalti respect si..Be Happy :)

     

  35. Anonim Said,

    Si Chiar daca au suferit tragedii in viata adidasi hainele si alte accesorii care apartin acestui gen...nu le vad rostul esti trist pai daca esti trist incerci sa te inveselesti nu incerci sa te intristezi mai rau...oricum eu nu ii voi intelege niciodata si nici nu vreau sa incerc ...o parte din aceasta schimbare o face si muzica inca o chestie care nu o sa ma schimbe pe mine...daca asculti o muzica nu inseamna sa copiezi cantaretii in materie de haine,par,unghii etc. Ex. Tokyo Hotel solistu..care personal mi se pare scarry arata ca un emo si toata lumea l-a copiat...Iar acum ajungand la partea cu suicide...aici sunt 100% impotriva am auzit persoane emo care la orice chestie amenintau ca se sinucid Din partea mea oricine ameninta ca se sinucide in ochii mei devine Psihopat.Asta a fost tot

     

  36. Anonim Said,

    mah.....lasatzi copii emo sa traiasca linistitzi... nu vedeti ca ei se sinucid doar din cauza parintilor???a problemelor pe care le au???voi uitatziva in treaba voastra k va bag pl in voi dak mai ziceti ceva in legatura cu asta

     

  37. Anonim Said,

    mai bn sa fi emo dekt cocalar...:D:D:D..si da...SUNT EMO...

     

  38. Anonim Said,

    ba mircea pulea...pardon...badea....MANEA IN VARIANTA ROCK???

    bagamiash poola in tine d taran...da da...piercing COLOShA....

     

  39. Anonim Said,

    Mda....am citit comentariile de mai sus si pot spune doar ca sunt scarbita. Sunt scarbita ca exista so-called emo, fake emo sau cum vreti sa-i spuneti. Sunteti emo doar pentru ca e la moda, pentru ca aveti un prieten emo si e cool, pentru ca in adolescenta voastra ati avut o mare "depresie" etc. Spuneti ca parintii nu va inteleg, dar oare voi ii intelegeti pe ei? Sau ati incercat macar? Si merita sa te sinucizi pentru asta, sau pentru orice alta aberatie? Este sinuciderea solutia suprema? Nu cred. Va numiti emo, dar nu sunteti. E doar un trend, si tre sa fiti 'pa trend'ca niste adolescenti care se respecta. Si zambiti, viata e frumoasa. Puteti descoperi asta in orice zi, daca stiti unde sa cautati...

     

  40. Anonim Said,

    Si am mai scris ceva despre emo aici, care se vrea a fi satira si numai un emo-cocalar adevarat ar putea sa il ia in serios.

     

  41. Anonim Said,

    bah pizda asta care a scris de emo..u habar nu ai ce e ala emo...vai de viata ta..bah..mai bine sterge chestia asta ce ai facut u aici...deci sa inteleg k ii urasti..si trebe sa semnalizezi?...hai marsh k esti un prost..u ce muzik asc bah cocalare?.."mamele"..hai jet

     

  42. Anonim Said,

    bah emuistule bah nu mai latra ca-ti pica coaiele ... "hai jet"?! pfff esti doar un alt varzar

    si fi atent ca iau in serios orice amenintare dupa cum am precizat si aici

     

  43. Anonim Said,

    @ tafa: asa cum spune si mih4i, comenariul tau nu face decat sa intareasca punctul nostru de vedere :)

     

  44. Anonim Said,

    Toti asa zisii sustinatori emoisti de mai sus nu au reusit decat sa se fac de ras.

    Eu asta cred si de aceea am publicat acest articol, anul trecut daca se uita cineva la data. Poate ca nu am dreptate, insa pana acum nici unul dintre voi nu a reusit sa starneasca indoiala in sufletul meu, sa ma faca sa gandesc ca "domle poate nu e chiar asa!". Toti voi astia sunteti doar niste varzari cu prea mult timp liber.

     

  45. Anonim Said,

    e ce va tot certati?Lasati adolescentii care vor sa fie Emo si voi vedeti-va de treaba voastra…fiecare cu viata lui …ce va pasa vou de ce care sunt Emo?Ok ,tie nu-ti place Emo ok e decizia ta…..dar daca ceilalti vor ,doresc sa devina Emo ce iti pasa e viata lor….si oricat de prost ar fi fenomenul Emo fiecare cu alegerea lui;Nu inteleg de ce va bagati in viata altuia…fiecare cu persoana lui…stiti ca era un proverb….:Itai vezi-ti gunoiul din fata ta si apoi gunoiul din fata altuita”;););) si ducetiva dreq d cocalari imputiti....

     

  46. Anonim Said,

    pentru cei care sunt Emo...nu ii bagati in seama,de ce sa va puneti mintea cu ei...daca ei nu stiu prin ce trec cei care sunt Emo,nu au cum sa stie advarul...si ce tot haz de necaz de Emo...numai romanii zic tot felul despre Emo...in alte tari toti copiii pana in 18 ani sunt Emo...eu am fost in Italia,si am facut parte dintr-un grup Emo format din 17 adolescenti...uitasem...si am avut doi baieti si o fata...unul de 27 de ani,unul de 25 si o fata de 24 de ani...deci Dario,Emilio si Erika,si Emilio si Dario faceau parte dintr-o formatie...orikum...nu tre sa povestesc.

    Pentru cei care se iau de Emo....nu va bagati nasul unde nu va fierbe oala,daca nu stiti ce inseamna,nu sariti sa va luati de noi...ca manelele sunt mai tari...cica...imi vine sa vars.
    Si inca ceva,nu toti Emo sunt Guy,adica,eu sunt impreuna cu un baiat Emo,si e Guy,fi serios.

    Imi vine sa vars...cand ma gandesc la voi...mai ales la manele,telenovele,chhhh.

     

  47. Anonim Said,

    imi place stilul emo...dar ca nu prea stiu molte despre el as vrea sa fiu si eo emo mai ales cu cele intamplate de curat....as vrea sa ma ajutati va rog grumos....:*:*:*

     

  48. Anonim Said,

    =))=))=))esti tare frate...=))

     

  49. Anonim Said,

    serios.....

     

  50. Anonim Said,

    cine vrea sa fie emo sa intre aici : www.getalife.com

     

  51. Anonim Said,

    sa fi emo e o treaba de ratat(mai ales partea cu venele si plansu)hainele si freza sunt in regula, dar cu venele, pai ce naiba?iti ranesti organele degeaba:))),dak vrei sa plangi tragete de par pana ramai chel.

     

  52. Anonim Said,

    ba ce draq va luati de noi ca pana la urma noi suntem mai multi decat astia normali!!!

     

  53. Anonim Said,

    asha e prietene zile, abea am reushit sami tai venele azi dimineata=)))))),,,,,,glm urasc eMo >:P

     

  54. Anonim Said,

    wa dracilor...pur si simplu nu intzeleg dc va luati de stilu' emo...:|kiar nu intzeleg:| dc stetzi importriva lor dak vor sasi faca pirs in buza???:|sasi faca pirs shi in pizda/pula nui treaba voastra cocalarilor...shi a...sincera sa fiu mai bn emo fake dekt sa inot in euroi shi sa cant despre catzi dushmani am;) deci dak noi stem emo nui treaba voastra;) dava drak de pitzipoance/cocalari...cocalari comunitari asta suntetzi...;) p.s.: astya emo nui luatzi in seama p cocalarii astia...vor doar sa ne traga de partea lor[adk s fim k ei...cocalari]...hay jet comunishtilor;););):-J

     

  55. Anonim Said,

    matzi enervat..:|deci...muie tuturor comunishtilor kres impotriva stilului emo......deci va rog;) mai bn mai spalatziva tricou ala cu de puta madre;) shtitzi..se vede km nashpa jegu de la spathe:) WAAAA IMI VINE SA BORASK KN VA VAD KU MA MANANKA PALMA STANGA :| MAI DUCETZIVA DRK SHI SPALATZIVA K PUTE KN TREC PE LANGA VOI:|..DECI...EMO KIDS...;) BRAVO VOUA TZINETZIO TOT ASHA;) KT DESPRE VOI COCALARILOR..STETZI LA PAMANT:-J

     

  56. Anonim Said,

    fuck...this life...de aia e d kkt romania..nu o spun k is prea emo..sau chiar prea tru...ci ptr k in romania asta d kkt ......p toti ii "intereseaza ce face capra vecinului" de aia dar nu itneleg..in alte state fiecare se imbraca cum vrea si fiecare are stilul lui de viatza...nu k in romania dak cineva e mai deosebit cu pierce-uri..sau cu freza ...mai rebela toti "vai ce ciudat" da nu e aja frate...nu e aja:-J......toti avem propriul styl vestimentar..si fiecare adopta ce styl vrea ....si ....din partea mea poate s se si sinucida e alegerea lui...nu inteleg dc toti se baga:-j....

     

  57. Anonim Said,

    asa varishoara ile zileee:X:X:X:X t ubesk multh emo girl:X:X:X [AlytZzu:X:X]

     

  58. Anonim Said,

    asa verishoara zile zile:X:X:Xt ubesk multh emo girlllllll:X:X[AlytZzu:X:X:X]

     

  59. Anonim Said,

    nu e prea tare da e fain sa stii unii au alte idee da eu ador a fiu emo:X tare sa sti orcum totus e cam ciudat aaaaaaaa.............................ce sa faci .....moda da mie unu imi place parul lor .

     

  60. Anonim Said,

    mah mie imi place freza emmo si culoarea emmo si pantaloni cat de cat stamti joc dar nu toate hainele negre vere da ce ejti la inmormantare ?? ce plm in n fine si yo asc likin park la greu si house ..in final freaza culoarea parului si arafatele is bestiale

     

  61. Anonim Said,

    mah mie imi place frza emmo si culoarea emmo si pantaloni cat de cat stamti joc dar nu toate hainele negre vere da ce ejti la inmormantare ?? ce plm in n fine si yo asc likin park la greu si house ..in final freaza culoarea parului si arafatele is bestiale

     

  62. Anonim Said,

    pt cocalarimea de aici...:|emo nu inseamna k satzi tay venele sa te imbraci mereu in negru sau sa te arunci de pe Stauia Libertatzii....ce plm..:-j emo kids au shi ei stilu' lor...kum rockerii se imbraca in haine de piele...shi punkerii cu tzintele lor...asa shi emo kids au stilu lor;):)


    nu intzeleg dc stetzi impotriva lor..sau ba da...STETZI PREA PROSTY MA:-J

     

  63. Anonim Said,

    eu zic ca ma intai sa inveti sa scrii corect si romaneste, si apoi sa mai comentezi pe aici. Si apropo, prostia ta dovedita in comentariu ne demonstreaza, inca o data, ca....YEAH! avem dreptate

     

  64. Anonim Said,

    ma-ta are dreptate we:-j shut the fuck up...cam vorbesti in plus....si btw..vre sa zici k u nai gresit niciodata?/:) hai we sa fim seriosi:-j

     

  65. Anonim Said,

    Vreau sa zic ca nu sunt emo si nu am nimic inpotriva lor ca doar nu sunt rasist. Si mie imi place parul emo si accesoriile , adevarul este ca ascult ori ce fel de muzica in afara de manele .
    Nu conteaza dak esti gay or Emo sau chiar tigan de ce nu pot fi toti acceptati asa cum sunt . Si retardu ala de Mih4y sa-i lase in pace pe emo si eu am unele probleme in familie dar incerc sa trec peste ele . O data mi-a venit ideea sa plec de acasa pentru ca ma certasem foarte rau cu parintii dar in ultima mi-am dat seama ca este de prisos . Parintii ne vor binele nu raul . Si dak sunteti emo nu bagati inseama injuraturile care vi se adreseaza . Dak stiti k nu e adevarat nu le luati in seama .

     

  66. Anonim Said,

    hey yo man:|ai dreptate vlad xD suck it mih4y:-j

     

  67. Anonim Said,

    Bai papagalilor , daca nu stiti ce inseamna EMO, nu va mai bagati, sincer, eu cred ca-ci sunteti niste papitoi care incearca sa comenteze ceea ce nu inteleg, iar tu Mih4y papitoi retardat ce esti , daca nu ai ce face dute dreak la OTV si spuneti parerile cu distrusi de acolo

     

  68. Unknown Said,

    Mare e gradina Domnului, unu mai rasarit ca celalat. Poate ca sunt un papitoi retardat, dar nu inteleg ... asta inseamna ca mi se interzice de undeva sa scriu ceva despre ceva? Sunteti penibili in cel mai pur mod. O adunatura de nenorociti!

     

  69. Anonim Said,

    Emo inseamna ati arata sentimentele prin atitudinea ta fata de tot ce te inconjuara...

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!