De la votare

Postat de Unknown On 21:02:00
L-au furat pe candidatul independent la europarlamentare. Nu stiu cum il cheama, fiindca n-am auzit de el niciodata si mai mult, nu am putut sa-i citesc numele pe foaia de vot ca era pe ultima pagina si ultima pagina era sa zicem ... lipita. Nu era lipita dinadins se vedea, insa la frigul care era in sala de votare, sa astepti ca sa desfaci, mai bine zis "rupi", ultimele pagini era cam prea mult, si am votat fara sa imi pese de nenea independent. Creca nimanui nu i-a pasat.

Cand am fost eu cu tata la vot in fata noastra mai era o familie de tigani ( cu caine si purcel ) si ... cam atat. Nimeni, batea vantu pe coridoare. Nu cred ca s-au prezentat mai multi de 200 de insi la sectia unde am fost eu. Doi politisti pazeau nimic. Unu afara in frig, altu inauntru, tot in frig.

Cei care nu au fost la votare fiindca nu au vrut sa voteze e dreptul lor, cei carora nu le-a pasat sau le-a fost lene ... rusine. Nu cred ca azi o sa voteze mai mult de 20%. Creca 20% e chiar exagerat. Sa vedem cine castiga :D .

3 Response to "De la votare"

  1. Anonim Said,

    si p independent nu l-a furat nimeni..k a ajuns europarlamentar...cu ungurii lui cu tot X(

     

  2. Anonim Said,

    ce talent ai la statistik!!:D...ingrozitor de rusinos...:( pakt de referendum.Prima data votez si eu...si parea mea nu-i luata in considerare :( =((

     

  3. Anonim Said,

    dah .. statistici :D ... am fost aproape, trebuia sa scriu +- 10

    independentu a ajuns parlamentar fiindca majoritatea ungurilor au mers la vot, in timp ce romanii nu, si aici a aparut diferenta. daca mergeau mai multi romani la vot, procentajul ungurilor era mai mic, mult mai mic, sub jumate de cat e acuma. Nu cred ca exista romani care i-ar fi votat pe unguri, sper ca nu :/

    deci prin matematica simpla, daca participau 90% din romani, ungurii ar fi avut cam de 3 ori mai putin ca acu. asta e , se pare ca astia au spirit civic mai mare ca al nostru.

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!