Inca un Sfarsit care a trecut

Postat de Unknown On 19:37:00
Sfarsit de weekend, din nou! Ce rahat, parca abia am luat liber, si gata s-a sfarsit.
Macar vine Craciunul, iar asta schimba atmosfera din ultima saptamana de scoala pe anul asta. Bine ca semestrul doi se termina in 2008, ca altfel, acum era saptamana cea mai urata, deoarece acum alergam dupa note si medii cat mai mari. Ahhh ce nu as da sa mai am o zi libera, sau macar cateva ore in plus. Si daca stau sa ma gandesc, ce mai conteaza, oricum ar trece si ele.

Macar weekendul asta nu a trecut ca celalate, cu mine facand nimic. Zilele astea mi-am amintit de vechea arma pe care tata a cumparat-o ca nu avea ce face, am gasit cateva alice, si am ineput sa trag in toate nefericitele zburatoare care se odihneau in spatiul aerian a lu' Gomoi, al meu.

Am nimerit cateva, am ratat mai multe si am speriat pe majoritatea chiar dinainte sa pun tinta pe ele. O imagine destul de urata atunci cand nimeream vreuna. Pete de sange pe zapada, langa o pasare care stie ca va avea sa moara, insa care se zbate ca sa scape de criminalul sau, de mine. Nu sunt un fan al sangelui, insa nu pot sa le impusc fara sa curga putin sange, iar senzatia care imi cuprinde fiecare fibra, este prea puternica si prea minunata ca sa mi-o refuz din cauza catorva pete de sange.

Se insereaza, iar pasarile nu vor mai veni ... pana dimineata, insa dimineata ma asteapta scoala.

0 Response to "Inca un Sfarsit care a trecut"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!