Hello Bre Oamenilor

Postat de Unknown On 21:08:00
Azi, desi tentatia de a pune mana pe cartea de matematica si a invata pentru teza de maine de care depinde ... bla bla bla, m-am hotarat, cu greu cei adevarat, cartea aia mare si frumoasa a fost o tentatie mare, m-am hotarat sa verific a noastra blogosfera mioritica.

Primul lucru, care mi-a oprit pentru putin timp neuronii a fost Buddha si al lui Ejaculated with Power. De ce? Treceti pe la el si vedeti. Eu cred ca omul este prea optimist asupra viitorului. Dar cum parerea mea este si conteaza cat un ou de melc fata trista, gata nu mai zic nimic.

i am romanian kill me t-shirtDin cauza ca sunt cam in urma cu stirile, era cat peaci sa pierd colectia iarna-primavara de tricouri a la italia gen la puda madre .

Dar n-am pierdut. O sa comand si eu o duzina sa fiu sigur ca mesajul ajunge la tinta ... ha ha nu comand nimic mancamiar ...

Ajuns pe blogul Roxanei, which is cool by the way, mi-am dat seama ca ne trebuie un nou cuvant in dictionar, special pentru nenea, care sa fie sinonim cu expresia: exagerarea exagerarii exagerate. Adica daca mata veverita aia turbata te-a fatat urat, pai pe ouale lui nastase, tu te faci si mai urat ?!? Chestia e ca prima mea reactie a fost sa inchid Tab-ul Roxanei, dar din greseala am inchis tot firefoxu'. Jale, tipate, sange si un o tastatura lovita.

Si cam atat cu blogosfera. Ce doar trei? Da mah, doar trei, ca atata am avut chef. Ce vrei? Sa te bati cu mine? Vrei sa o dam parte in parte? Ha? Gigele, adu cutitu' , sabia lu' tata.
( gigel este prietenul meu imaginar care se ocupa de arme si buna functionare a acestora)

Si nu uita sa inveti ce inseamna RSS si toate shiturile alea, ca sa nu te mai chinuie spiritul meu de designer.

0 Response to "Hello Bre Oamenilor"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!