Naruto iz the Shit

Postat de Unknown On 03:21:00
Cele mai digerate animatii in prezent sunt Anime-urile japonezilor. Joponezii au reusit sa transforme pana si bilele dragonului (dbz, cum ma atentioneaza unu', sau dbgt sau db simplu, sau smdb,"Suck ma dragon balls", aw stai ultima e de la mine) intr-o chestie supermegatetra fenomenala pentru generatiile de ... pentru toate generatiile (de la copii la bunici). Mi-o si imaginez pe bunica cand se intoarce de la o bauta cu consatenii, cum se joaca cu Bilele Bunicului Dragonului.

Niciodata Mereu ma-m intrebat de ce anime-urile sunt asa un fenomen, nu exista nici o animatie din vest care sa bata vreo Anime-aza de la Est. Dupa ore, zile, ani de documentare in privinta aceasta , am gasit raspunsul. Anime-urile sunt so fking cool fiindca in loc de

wonder woomananime girlfemei gen Wonder Woman japonezii ne arata femei gen ... habar n-am cum o cheama pe tanti din stanga, anyway asta e diferenta dintre old sucks ass West cartoons si new amazing anime. Deci asiaticii astia sunt de treaba.

Probabil exista voci ca nu-i asa, ca anime-urile nu sunt cool doar din cauza cracilor ca blablabla si tralalala. Ca sa rezolv si aceasta dilema am mers chiar mai departe si am realizat un test. Am luat o mana de barbati si am observat comportamentul lor atunci cand privesc o scena de lupta dintr-un anime, sau o scena de craci. Acesta este rezultatul:

test craci anime

In concluzie adevarul este cum bunul meu prieten, cel care mi-a dat poza de mai sus, ca n-am luat nici un barbat sa fac teste pe el, dar probabil v-ati prins, deci pierdui inceputul, cum bunul meu prieten a zis:
Alex: Deci anime sau nu, doua picioare sexy, sunt picioare sexy!

1 Response to "Naruto iz the Shit"

  1. Anonim Said,

    ai dreptate alex e asa de sexi ca ochii din cap

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!