Spammeru' mi-a dat ignore :)

Postat de Unknown On 01:15:00
Nu e deajuns ca este spammer, comunist si idiot, omul vrea sa fie si ... hacker :)) !

Mai intai a incercat sa imi "sparga" ( cu ciocanul ) contul de Gmail.
spammer idiot hacker
Probabil o fi crezut ca o data ce o sa ceara schimbarea parolei treaba o sa fie ca si terminata.

Pentru el planul era infailibil. Omul, plin de el si genialitatea sa, is freca mainile si se gandea: "Haha asta e. Pun mana pe parola lui, si o sa sterg tot. Il fac muci. O sa plateasca pentru tot ce  mi-a facut. O sa vada el!"

Ideea sa era perfecta, insa geniul omisese un mic, neimportant, banal lucru ... adresa de email unde se trimitea confirmarea de schimbare a parolei ... imi apartinea.

Negru de furie, puiu' de hacker, ajuns la capatul puterilor, intr-un ultim gest, incearca sa imi afle din nou parola. Plin de speranta nemestecata, tremurand de emotie, usor, incet, gingas, cu mouse-ul in mana, da click, si incearca din nou ... dar de data aceasta nu mai are incredere in Gmail, ci isi indreapta privirea si cursorul spre Yahoo.
spammer idiot hacker
" Gmail nu e bun ca sa-i sparg parola, dar cu yahoo sigur reusesc. Ce geniu sunt! ", se gandea hackerul. :))

Haha cat de prost poti sa fii. De unde stiu ca ai fost tu? Pur si simplu stiu .. :))
Ar trebui sa scrii o carte: "Cum sa fii un hacker prost, versiune pentru idioti.

Varza esti frate!

Si era sa uit ... ultima mea conversatie cu tine :) ...
:(( Mi-ai dat ignore!

spammer idiot care injura

spammer idiot care injura

spammer idiot care injura

spammer idiot care injura

spammer idiot care injura

Bucatile de mai sus fac parte din aceeasi conversatie :) .

1 Response to "Spammeru' mi-a dat ignore :)"

  1. Anonim Said,

    omul ala nu e prost .... omul ala e ... o specie rara .... nu cred k exista un cuvant pentru el in limba romana . cred k "retard" din engleza se aproprie cat de cat

    misto blogul tau .. si eu sunt tot in aceeasi situatie ca si tine : 18 ani, bacalaureat, severin, romania

    cred k o sa te bag la bookmark ... ;)

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!