Despre lene si efectele sale

Postat de Unknown On 21:43:00
Multi dintre noi, oamenii de rand, suferim de o boala foarte grava si extrem de periculoasa. Lenea. Cea mai mare problema este faptul ca "bolnavii" nici macar nu isi dau seama ca sufera de aceasta cruda boala. Deoarece am vrut sa aflu mai multe detalii despre aceasta "gripa aviara a mamiferelor chele", am studiat arhivele Institului de Lene, Lenevie si Lenecronicologie (Dexul).

La capitolul "Lela/Lepada", fragmentul "Lene", am gasit raspunsul la intrebarea mea: "Ce este lenea?". Pot spune ca am fost mai mult decat socat sa aflu ca lenea, asa cum Institutul de Lene, Lenevie si Lenecronicologie (Dexul) o prezinta, este:" faptul de a se complace in inactivitate; inclinatia celui caruia nu-i place, care nu doreste, nu vrea sa munceasca, caruia ii place sa stea fara sa munceasca; trandavie; lancezeala.". Cu aceasta ocazia am aflat si ca lenea provine din slava veche "lĕnĩ.".

Urmarindu-mi setea de cunoastere, am continuat sa cercetez si urmatoarele fragmente din arhivele Institului L,L si L (Dex). Dupa cum ma asteptam aceste fragmente, care sunt si se prezinta ca fiind si avand numele: "lenes", "lenevi", "lenevie", "lenevior", "lenevire", "lenevit", "lenevos", sunt pe cat de informative pe atat de logice.

Deoarece am simtit acest flux de informatie pana in maduva oaselor, am decis ca sunt pregatit pentru a ma autoproclama Doctor Profet in Lene, Lenevie si Lenecronicologie. Odata ce am facut cunostinta cu noul eu si anume Dr. Pr. Gomoi Mih4i Bogdan, m-am decis instant ca am devenit un guru in lene. Astfel am ajuns la concluzia ca este neaparat necesar de a imi autocere parerea profesionala cu privire la lene si efectele sale. Am realizat ca acest lucru este realizibil numai daca ma autointervievez (cuvant din dex nu din imaginatia lui gomoi).

Interviu cu Doctor Profet, guru in L, L si L, Dr. Pr. Gomoi Mih4i Bogdan:
[... bla bla bla-uri si chestii de inceput de genul "buna ziua!", mai jos, direct subiectul]

Eu: Domnunele Doctor Profet., ce este lenea?

Dl. Dr. Pr.:
Lenea privita din punct de vedere stiintific, este procesul cronic prin care un mamifer isi exprima dorinta nimicului in context cu acceptarea eu-lui ca absolut zero in directa comparatie cu imensitatea universului care este. Daca este sa privim lenea din punct de vedere social, atunci putem defini lenea ca fiind calitatea principala a demi-zeilor postdecembristi si anume politicienii romani.

Eu: Foarte interesant as putea spune, dar nu o sa spun asta ci o sa intreb, cum s-a ajuns la concluzia ca din punct de vedere social, lenea este si se prezinta ca fiind calitatea politicienilor romani?

Dl. Dr. Pr.: Domnul meu, aceasta concluzie a fost atinsa dupa 18 ani de cercetari si cautari excesive. Studiile efectuate pe un numar de 300 de politicieni au aratat ca lenea devine calitate a politicianului din cauza lipsei vitaminei P1 si a minearalului P2. P1 este cunoscuta in cercurile stiintifice ca fiind vitamina de tip preocupare. Lipsa acestei vitamini este cauza principala a aparitiei lenii. P2 este indicatorul nivelului de cunoastere a politicii. In cuvinte mai modeste putem spune ca politicianul roman habar nu are cu ce se mananca politica. Acest lcuru fiind desigur cauza a aparitiei lenii ca boala.

Eu: Am inteles. Pe scurt "lenea = politician roman".

Dl. Dr. Pr.: Exact.

Eu: Putem clasifica lenea in mai multe categorii?

Dl. Dr. Pr.: Omul normal, cum sunteti dumneavoastra, nu are nevoie sa stie aceste categorii. In principal lenea este lene si nimic mai mult sau mai putin. Insa din cauza ca sunt Guru L,L si L, eu stiu aceste categorii. O sa fiu scurt si clar in prezentarea lor.

Eu: Va rog mult, fiindca interviul se si apropie de sfarsit.

Dl. Dr. Pr.: Dupa cum ziceam ... lenea se clasifica in trei mari clase, fiecare din acestea prezinta la randul lor 31 de subclase ...

Eu: 31 de subclase? Daca calculez bine 31 ori 3 este egal cu 93. Nu sunt cam multe clase pentru a calsifica lenea? Avand in vedere ceea ce ati spus mai devreme si anume ca in principiu lenea este lene.

Dl. Dr. Pr.: Va multumesc pentru intrerupere. O sa prezint doar clasele si o sa sar peste subclase. Deci sa continuam in continuare, cele trei mari clase ale lenii sunt: Lenea cronica, Lenea de durata si Lenea prelungita.

Eu: Cred ca, daca nu ma insel, cronic chiar inseamna ...

Dl. Dr. Pr.: Domnule trebuie sa intelegeti ca ceea ce credeti dumneavostra nu conteaza. Sunt Guru la draqu, doar ce cred eu conteaza. Domnule, ma plictisiti. Sunteti ignorant si nesimtit. Acest interviu se incheie aici. Buna ziua si spuneti la cititoarele dumneavoastra sa ma conctacteze la 089/sunt-fierbinte-chel-si-cu-bani-989 pentru detalii si mici discutii mature. La revedere.

Dupa cum nu am prevazut, interviul s-a treminat brusc. Se pare ca eu am fost problema, insa nu conteaza decat ce am aflat de la Dl. Dr. Pr. Gomoi.

In concluzie finala: lenea nu doare, lenea nu este un pacat, lenea este o boala pe care societatea actuala o vede ca fiind o calitate.
____________________
- orice greseala gramaticala mi se aduce la cunostinta printr-un comment plin de ura
- daca crezi ca Dl. Dr. Pr. Gomoi are dreptate, trimitei un bip la 089/sunt-fierbinte-chel-si-cu-bani-989
- daca crezi ca acest articol nu surprinde lenea asa cum ti-o imaginezi tu, ete nah, dai cu capul de perete
- daca vrei sa votezi cu pinguinul trimite SMS la 123-pinguinul (taxa normala + xTVA [56$] )
- daca ti-a placut acest articol nu uita sa iti tragi un abonamnet RSS gratis aici

1 Response to "Despre lene si efectele sale"

  1. Anonim Said,

    creierul meu instabil in fapt e ciorba: ma face sa ma tin zile intregi de vorba. un cooment de la mai marii blogului :D ai dreaq astia ai tineri n-au pic de respect pt. old school :))

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!