Facultatea ar trebui sa ma caute pe mine

Postat de Unknown On 15:55:00
Ma aflu intr-o continuua si tampita drumetie intre casa si institutile cretine care imi blocheaza drumul spre fericire si manifestare de lene. Sunt un tanar absolvent de bacalaureat si sunt un mare mic pion intr-un sistem slab cu ping mai mare si mai obositor decat un Ra suparat rau vara.

Inca nu am inteles de ce imi sunt necesare analize si raze pentru un dosar la o facultate, doar nu iau facultatea in casatorie. Dar daca asta e sistemul asta e. Ca altul nu mai e. Aplec capul si fac cum mi se zice.

Imi trebe o gramada de chestii pentru dosarul de faculta, dar inca nu sunt sigur ce exact. Pana acum am dosarul. Din carton, cel mai ieftin ca nah banii este putini si scumpi. Am terminat si cu medicii de familie si adeverintele medicale. Sunt apt pentru facultate. Clinic sanatos, asta sustin cele 3 adeverinte. Trei fiindca cica asa se face. Se depune dosarul la cat mai multe facultati ca nu cumva sa ramai acasa un an.

Bacul a trecut mai repede decat imi imaginam. Acum mi-am propus sa nu imi mai pese vreo cateva saptamani de absolut nimic. Prima proba a fost cea mai criminala. Emotiile m-au omorat. Restul au curs ca un rau. Fara probleme si cu multa nepasare.

Am scos o medie relativa. Comparata cu unele judete foarte mare, comparata cu judetul meu mica. Sunt Mehedintean si asta spune multe. Chiar si mai multe va spune faptul ca sunt Traianist.

"S-a lasat sa se copieze?" e cea mia frecventa intrebare. Nu o mai puneti, ca raspunsul e un mare si tare of course NU. Penibili cei care intreaba ca-i pun pe cei intrebati intr-o situatie si mai penibila.

Noi sa fim fericiti ca restul vine de la sine!

0 Response to "Facultatea ar trebui sa ma caute pe mine"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!