Student la fara plata fara sanse la camin

Postat de Unknown On 17:25:00

"Student anul I, caut coleg de camera ... " asa incep mii de anunturi de prin ziare si internet si asta fiindca chiar daca ai intrat la fara plata la facultate, exista sansa sa nu prmesti loc la camin. Mai ales daca ai ales Universitatea de Vest din Timisoara (UVT). Din circa 5000 de elevi in anul I la UVT, aproximativ 3000 sunt din alte judete, restul fiind din Timisoara. Din acestia cam 10% vor primi loc la camin, restul ... sa isi caute altceva altundeva.

In afara faptului ca numai 10% vor primi un loc la camin, data cand vom sti sigur acest lucru este ...26 septembrie, iar facultatea incepe pe 1 octombrie. 27 fucking spetembrie e cam tarziu, parerea mea.

Sa studiem cazul meu. Am sanse la camin din cauza mediei, dar nu voi afla sigur daca am primit pana pe 26 septembrie. As vrea la camin, dar daca nu primesc loc, voi avea exact 4 zile sa imi caut altundeva altceva.

4 zile !!!

1 Response to "Student la fara plata fara sanse la camin"

  1. Anonim Said,

    Locurile s-au marit, camine nu s-au construit :) cred ca problema aceasta exista in toata tara

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!