Am vrut sa...

Postat de Unknown On 04:04:00
... dar m-am prins care e adevarul .

Idiot

Am crezut si eu ca fraiericiul ca este usor sa faci "bani pe net". M-a gandit ca fac un blog despre ceva, orice, pun cateva googleAds si voila $$$. Simplu nu? Inteligent baiatu. Simplu atat timp cat ai trafic. Trafic?! Oops!Cum faci rost de trafic? SEO in primu rand. Search Engine must love you or you loose, big time. Da. Dar ca sa mearga trebuie sa ai continut. Ca sa ai continut trebuie sa gandesti putin mai mult si sa muncesti. Gandesti Si Muncesti! Parca trebuia sa fie simplu. Si cand gandesti si muncesti in acelasi timp, pur si simplu nu mai e simplu. Devine complicat.

Am schimbat trei hosturi. Toate faceau parte din aceeasi familia: "Free host that suck at speed and of course at bandwidth per month". Instalasem wordpressu, facusem contu la Google, tot tacamu. Dar apoi am inceput sa caut mai multe informatii despre cele in cauza.

Am cautat si am gasit. Sicer sa fiu a fost extrem de usor. Informatii despre se gasesc peste tot. Si dupa cateva ore de citit si reflectat mi-am dat seama. Mi-am dat seama ca am inceput cu stangul. Mi-am dat seama ca lucrurile nu sunt deloc usor. Cel putin nu atunci cand ai habar de nimic.

Multam tuturor care se omoara sa explice fraiericilor ca mine cum sta treaba.

Acum m-am hotarat sa las Ad Sensu pe mai tarziu, cand o sa am habar mai bine, iar pentru moment sa ma opesc la un simplu blog personal without freaking ads.

Long live those who are not dead yet, in special me.

0 Response to "Am vrut sa..."

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!