Clicknet RULES

Postat de Unknown On 04:09:00
De ce? Din cauza simplului fapt ca mi-a dat 2Mbps viteza la net. De ce l-ar face asta great?

Din cauza ca eu am abonament de 1Mbps. Poate ca e doar o eroare dar pana se repara o sa downloadez cu 200kps pana pica netu sau curentu. Nu se stie cand o sa mai primes asa ceva. ma rog sa fie ceva permanent. Sicer sa fiu acu cateva zile ma gandeam cum ar fi daca as avea viteza dubla. Poate chiar exista dumnezeu. Daca pica inapoi la unu, dumnezeu nu exista, si daca ar exista ar fi un pitic urat gay si cu fata de cangur.

Deci traiasca Clicku !

Multam mai Romtelecoame! Am totul prin el, si TV si telefon si net. E bun baiatu.

Edit: Am rezolvat "problema". Aceasta crestere a vitezei este de fapt din cauza actiunii directe a Romtelecomului si nu din cauza unei erori. Romtelecom aprope dubleza la toate tipurile de abonament viteza la internet fara a afecta costul acestuia. Asta se intampla din cauza ca si-au imbunatatit calitatea serviciilor si pe ei nu ii costa nimic in plus daca iti dau tie viteza dubla. Aveau doua optiuni, ori pastrau viteza aia din trecut ,dar scadeau pretul abonamentul ori asta. Eu unul ma bucur ca au ales optiunea a doua. Dublarea vitezei.

4 Response to "Clicknet RULES"

  1. Anonim Said,

    Si la mine sa dublat. De la 2 la 4. O sa se intample la toti abonatii asta.

     

  2. Anonim Said,

    la mine nu s-a intamplat...au zis ca nu suporta serveru....ce idioti

     

  3. Anonim Said,

    gaseste o caramida si arunca in ei ... sau asteapta pana cand serveru o sa suporte, da tot mai bine rezolvi cu caramida

     

  4. Anonim Said,

    dar totusi e o problema majora.... CADE TOT TIMPULX( Lucrcu ce devine nespus de nesuferit

     

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!