2007.09.09.7.1235pm

Postat de Unknown On 15:02:00

tolstoi.jpgAzi [1828] s-a născut scriitorul rus Lev Nikolaevici Tolstoi. Ahh Tolstoi. Pana si cainele meu parca stie ce a fost Tolstoi, cine a fost. Sta pierdut far chef de joaca in coltul lui. E trist, sau cel putin asa pare micul criminal. Nu am timp, si nici chef sa ma obosesc sa il aduc la realitatea, cred ca viseaza. Ca si mine, ca si noi toti. Azi-ul de azi a inceput la fel ca ieri. O trezire fortata de un telefon insistent, continutata de o masa tacuta si calduta, culminand cu aducerea inapoi in canalele gandirii a unei uitate melodii " Blowin' in the Wind ", de Bob Dylan. Nu stiu cum au reusit sa o difuzeze la radio, dar au facut-o. Am ascultat-o cu placere pana pe la final cand mi-am dat seama ca azi abia a inceput dar e la fel ca si cum in curand se va termina, si asta din cauza ca, deja stiu, stiu ce se va intampla, stiu care va fi pasul urmatorul, pasii pana la final. S-a dus zi azi, si nici macar nu am avut timp sa imi beau cafeaua. Astept maine sau trec direct la asteptarea pentru poimaine?


[sonific 17afe99a53e6abf43d230e635b57efcc4989652a]

0 Response to "2007.09.09.7.1235pm"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!