Despre Mine

Postat de Unknown On 13:44:00
Ma numesc Gomoi Mihai si sunt autorul blogului Leth11. Sunt student la Universitatea de Vest Timisoara (Matematica-Informatica).

Am cunostiinte medii de HTML si CSS. Liceul m-a invatat sa programez in C++. Curiozitatea m-a determinat sa studiez SEO (Search Engine Optimization) fapt ce m-a ajutat cu primul meu blog de care m-am plictisit repede si l-am lasat sa se descurce singur.

Sunt expert in a folosi Google Search, imi plac maslinele precum si orice este open source, desi folosesc Windows. E mai comod si sunt lenes sa imi instalez altceva.

Cea mai mare realizare este cu siguranta faptul ca am scapt de liceu doar cu un ochi negru si o buza sparta.

Cel mai mare esec este Troll Warrior-ul meu de lvl 70 din World of Warcraft.

Motto: Bite my shiny metal ass! By Bender Bending Rodriguez.

0 Response to "Despre Mine"

Trimiteți un comentariu

Esti ciumpalac comenteaza, esti neciumpalac comentezi pe propia piele!